Тут то я согласен, но раньше (до ОЛ) ГА был намного интересней и сложнее, о чем я и говорил. Сейчас этот инст скучен, вот и все
И ТАМ МОЖНО БЫЛО ФАРМИТЬ ГОЛДУ!!!!!!
а по теме :решил прокачать твинка забрёл в га на 3 тут и выскочил из него..да шмот клёвый НО сам инст полное уг ...раньше он был ТРу задротский а ща ну не оч
что-то вроде превью(ггг) по грядущим изменениям воителей
Цитата:
Re: An Update: On Upcoming Changes to Champions
@Starry
You bet there will be. As a little preview I will offer this up:
When I roll around in Fervour I feel pretty darn good about myself. I deal a ton of damage and I can survive against multiple mobs. Some of my emergency buttons diminish me for a short time, but overall I am pretty solid when I am in Fervour. The healing things is kinda negligible and certainly diminished with the right legacies, so overall Fervour makes me feel like what my class is supposed to be: a brutally effective damage dealing, plate, wearing carnage machine.
When I am in Glory, I lose 15% of my damage. Okay, what is the justification? Survivability? Hrm... I get to use a shield. Hey, look, I'm a guardian with less ability to tank and my game play is kinda boring. Overall, in Glory, my game play is slightly diminished and I don't really gain anything other better damage reduction and funny looks from the Champs who roll as tanks in Fervour.
When I am in Ardour, which actually does happen, I deal less damage than Fervour, but at least I am not damage gimped like Glory. I can avoid some critical hits, but my parry and evade are lowered from Glory, and I am fighting more targets typically...because, harumph; why am I in Ardour again? Overall, it's easy to pick on Ardour because it really doesn't have a niche role.
So the changes are to clearly define the role of each stance and provide three distinct play styles, leaving the preferred play style as unaffected as possible. Secondarily, make the other play styles into things that are fun and interesting on their own with engaging game play that provides players with baseline competence in the stance and with a little effort a clearer path to expertise.
Hope that answers the question.
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ]
там дальше есть поконкретнее. Глори - меньше штрафы, отказ от щита (совсем что ли??). Ардор будет аое-стойкой. Фервор пообещали особо не трогать
Это все-таки не конкретика.
Шо касается глори - давно напрашивалось. Все что можно пройти с чампом (офф)танком проходится в чампа (офф)танка с двуручем.
Давно напрашивался ап желтой ветки и ориентация ЖС как аое-стойки
Я вот честно не вижу, где оно там в ардур напрашивалось.
Имхо, желтую ветку (бонусы за таланты и особенно легендарку) надо просто переделать. Но вариант с переделкой ее под ардур меня не радует.